Nieuws

19 mei 2020

Veel gestelde vragen en antwoorden – onderwijs op afstand

V: Inloggen op Teams lukt niet. Ik krijg een melding dat mijn account niet bestaat en/of dat ik registreren voor Office 365.

A: Log in op de juiste Microsoft pagina met je schoolaccount (Leerlingnummer@Munnikenheidecollege.nl ) http://teams.microsoft.com

 

V: Websites of gedeeltes van websites laden niet goed?

A: We merken dat dit soort problemen zich vaker voordoen in de Safari browser of het gebruik van een andere App. Gebruik de Chrome of Firefox browser.

 

V: Inloggen op Teams lukt niet. Ik krijg een melding dat het wachtwoord onjuist is.

A: Neem contact op met icthelpdesk@munnikenheidecollege.nl.

 

V: Ik kan niet inloggen op mijn Magister.

A: Op je iPad staat de Chrome app. Open de Chrome app > ga naar munnikenheidecollege.magister.net > Log in. Werkt dit niet? Neem contact op met icthelpdesk@munnikenheidecollege.nl.

 

V: Ik kan niet inloggen op mijn Leermiddelen.

A: De leermiddelen werken niet goed via de Magister App. Open Chrome > Ga naar Munnikenheide.magister.net > Log in > Open je leermiddelen.

 

V: Hoe deel ik mijn scherm?

A: Bekijk deze handleiding.

Terug naar het overzicht
Deel dit bericht
Media
  • Q&A